O prowadzeniu firmy w kryzysie i… Facebooku

21 października 2012 - Blog - Brak komentarzy

„Dolnośląski rynek pracy – dziś i jutro” to tytuł konferencji, jaką zorganizowano w Wałbrzychu w czwartek, 18 października. Nie mogło na niej oczywiście zabraknąć posłanki Izabeli Katarzyny Mrzygłockiej, specjalizującej się we wszystkich zagadnieniach związanych z prawem pracy. W trakcie spotkania rozmawiano głównie o tym, jak prowadzić firmę w czasach spowolnienia gospodarczego oraz o wykorzystaniu social mediów, takich jak Facebook, GoldenLine itp., w procesie szukania pracowników. Do jakich wniosków doszli uczestnicy spotkania? – Firmy mają sporo do zrobienia, ale również wiele pracy czeka administrację i rząd. Chodzi o zmniejszenie obowiązków biurokratycznych, deregulację przepisów gospodarczych, poprawie funkcjonowania systemów wsparcia rynku pracy. W expose premiera było sporo o tym mowy. Myślimy o zmianach w Kodeksie pracy, o wydłużeniu okresów rozliczeniowych czasu pracy, likwidacji absurdów w tych przepisach, ale także o tym, aby zmienić funkcjonowanie Urzędów Pracy, tak aby były rozliczane nie za liczbę przeprowadzonych szkoleń, tylko za ilość osób, którym udało się pomóc w znalezieniu pracy – mówił w trakcie konferencji Lech Pilawski, dyrektor generalny Polskiej Konfederacji Pracodawców Lewiatan.
Takie spotkania są niezwykle ważne zwłaszcza w okresie spowolnienia gospodarczego, bo dzięki stałemu analizowaniu sytuacji na rynku pracy można minimalizować ewentualne straty – ocenia posłanka Izabela Katarzyna Mrzygłocka. – Cieszy zwłaszcza fakt, że, jak zapowiadano na konferencji, w najbliższych latach zarówno zatrudnienie, jak i zarobki mają stopniowo rosnąć. To znaczy, że kampanie informacyjne przynoszą efekty.

Zdjęcie: Telewizja Wałbrzych

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*